رآگهی
رآگهی
بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144

نگاهی به ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144

ماشین‌لباس‌شویی‌های سامسونگ همانند دیگر محصولات این شرکت دارای طرفداران بسیاری هستند و شمار زیادی از کاربران آن‌ها خرید و استفاده از ماشین‌لباس‌شویی‌های سامسونگ را به افرادی که قصد خرید یک ماشین لباسشویی جدید دارند، توصیه می‌کنند. لباسشویی‌های سامسونگ با قابلیت‌های ویژه‌ی خود توانسته‌اند به‌خوبی از پس توقعات کاربران از یک ماشین لباسشویی خوب برآمده و جایگاه خود را در بازار محصولات مرتبط با شست و شوی لباس تثبیت کنند. در این میان یکی از مدل‌های پرکاربرد ماشین لباسشویی سامسونگ، به خصوص برای خانواده‌های پر‌جمعیت‌تر – که به سبب قابلیت‌های متعدد توجه زیادی را به خود جلب نموده است – ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144 است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144 ماشین لباسشویی‌ای 11 کیلوگرمی ‌با ابعاد 60*60*85 (عرض*طول*ارتفاع) سانتی‌متر است. موتور این لباسشویی از نوع دیجیتال اینورتور و سرعت چرخش موتور این دستگاه 1400 دور در دقیقه است. لباسشویی H144 سامسونگ مجهز به سیستم VRT PLUS است که باعث می‌شود لرزش و صدای لباسشویی در حین شست‌وشو بسیار کمتر از دیگر محصولات مشابه باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی مجهز بودن آن به سنسور وزن است. با استفاده از این تکنولوژی، امکان استفاده از ماشین‌لباسشویی در زمانی که هنوز ظرفیت دیگ تکمیل نشده‌است وجود دارد، چرا که دستگاه به‌صورت اتوماتیک و با استفاده از این تکنولوژی میزان آب و شوینده‌ی مورد نیاز برای شستن هر مقدار لباس موجود در دیگ را محاسبه کرده و به همان‌اندازه از آن‌ها برای شست و شوی لباس‌ها استفاده می‌کند. علاوه بر این موارد در لباسشویی H144 سامسونگ از هیتر سرامیکی، دیگ الماسه و تکنولوژی حباب ساز استفاده شده‌است.

مصرف انرژی پایین این دستگاه از دیگر مزایای قابل‌توجه آن است. رتبه‌ی مصرف انرژی این دستگاه A++++ است. در ادامه به صورت کامل به بررسی ویژگی‌های ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144 خواهیم پرداخت.

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144

ویژگی‌های ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144

نخ‌کش‌نشدن البسه با دیگ الماسه

در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144 از دیگ الماسه استفاده شده است. تفاوت دیگ‌های الماسه با دیگر انواع دیگ‌ها در ریزتر بودن سوراخ‌ها و نرم تر بودن سطح برجستگی‌های آن‌هاست. این مشخصات باعث می‌شوند تا لباس‌های در حین شست و شو نخ کش، چروک و شل نشوند. چنین مزیتی خصوصاً برای افرادی که لباس‌های خود را برای دفعات بیشتری شست و شو می‌دهند بسیار مهم و کلیدی است تا با استفاده از آن بتوانند از آسیب ندیدن لباس‌های خود در اثر شست و شوی زیاد با ماشین لباسشویی اطمینان حاصل نمایند.

مصرف انرژی کمتر با هیتر سرامیکی

هیتر به کار رفته شده در لباسشویی مدل H144 سرامیکی است و به همین سبب نه تنها با سرعت بیشتری گرم می‌شود، بلکه از تشکیل رسوب‌های کلسیم، مشکلی که در به کارگیری هیترهای فلزی بسیار شایع بود، نیز جلوگیری می‌کند. بدیهی است که استفاده از هیتر سرامیکی در طراحی این لباسشویی باعث صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی، به سبب کوتاه شدن زمان گرم شدن، می‌گردد.

تکنولوژی حباب ساز  Eco Bubble

شست‌وشو توسط ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144 بر اساس تکنولوژی حباب ساز صورت می‌گیرد. این تکنولوژی با استفاده از آب و مواد شوینده حباب‌هایی را ساخته و آن‌ها را به داخل الیاف لباس‌ها هدایت می‌کند. نفوذ حباب‌ها، که حاصل حل‌شدن کامل مواد شوینده در آب هستند، به بافت و الیاف لباس‌ها سبب می‌شود تا آلودگی‌های موجود در آن‌ها با کیفیت و سرعت بیشتری نسبت به استفاده از کف معمولی پاک شده و در نتیجه حاصل کار شست و شو رضایت بخش تر باشد. استفاده از تکنولوژی حباب ساز باعث می‌شود لباس‌ها تا 40 برابر سریع تر شسته شوند و همین امر خود صرفه‌جویی 70 درصدی در مصرف انرژی را به دنبال دارد.

عیب‌یابی سریع با سیستم عیب‌یاب آسان  Smart Check

سیستم عیب‌یاب آسان که با استفاده از اپلیکیشن مخصوص نصب‌شده بر روی تلفن‌های همراه هوشمند کار می‌کند، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در دستگاه بلافاصله از آن با خبر شوند. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت با اقدام به موقع برای تعمیر و رفع عیب دستگاه از بروز آسیب‌های بیشتر در آن جلوگیری کنند.

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144

ذخیره‌ی برنامه‌های شست‌وشوی اختصاصی با دکمه‌ی  My Cycle

لباسشویی H144 با دارا بودن دکمه‌ی My Cycle این امکان را برای کاربر فراهم می‌سازد تا برنامه‌ی شست‌وشوی مناسب خود را طراحی و آن را ذخیره کند. بدین‌ترتیب، به‌هنگام شست‌و‌شوی لباس‌ها در هر شرایطی تنها کافی است برنامه‌ی شست‌وشوی اختصاصیِ طراحی‌شده‌ی مربوط به آن شرایط را انتخاب و شست‌وشو را آغاز کرد. با استفاده از این قابلیت، دیگر نیازی به تنظیم برنامه‌ی شست‌و‌شو پیش از هر بار استفاده از لباسشویی به صورت دستی نیست. در ضمن، این ویژگی در کنار دیگر برنامه‌های شست‌و‌شو، مانند شست‌و‌شوی سریع، شست‌و‌شوی لباس‌های پشمی ‌و … ارائه شده است و جایگزین آن‌ها نیست.

لرزش و صدای کمتر با سیستم  VRT PLUS

سیستم VRT PLUS باعث می‌شود دستگاه در حین شست‌و‌شو لرزش و صدای بسیار کمتری داشته باشد. این تکنولوژی می‌تواند در تمام ‌مراحل شست‌وشو و خشک‌کردن بار موجود در دیگ را به صورت متعادل نگاه داشته و در نتیجه از لرزش و ایجاد صدای بسیار جلوگیری کند. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون محدودیت زمانی از لباسشویی استفاده کند.

افزایش بهره‌وری دستگاه با موتور دیجیتال اینورتر

کیفیت موتور دیجیتال اینورتر به کار رفته در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل  H114 به‌اندازه‌ای است که این شرکت خود عملکرد درست آن را برای 10 سال تضمین می‌کند. استفاده از این موتور در طراحی لباسشویی H114 باعث افزایش بهره‌وری و کاهش سر و صدای ناشی از فعالیت موتور شده و علاوه بر این مصرف انرژی را به گونه ای قابل توجه کاهش می‌دهد.

ظاهر زیبا

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H114 طراحی بسیاری زیبایی دارد. LCD  به‌کاررفته در این دستگاه رنگی ‌ست و طراحی بسیار پیشرفته ای دارد. این نمایشگر قابلیت کنترل هوشمند دارد و علاوه بر این از این امکان برخوردار است که با توجه به لباس‌های موجود در دیگ شست‌وشو به‌صورت اتوماتیک چرخه‌ی بهینه‌ی شست‌و‌شو را تحلیل می‌کند.

جلوگیری از آسیب به دستگاه با سیستم کنترل ولتاژ  Volte Control

با استفاده از این سیستم، ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H114 در اثر شوک‌های ناشی از تغییر ولتاژ برق آسیب نخواهد دید. مسلماً چنین مزیتی می‌تواند در افزایش طول عمر لباسشویی تأثیر به سزایی داشته باشد. علاوه بر این سیستم کنترل ولتاژ باعث می‌شود بعد از قطع‌شدن برق در حین فعالیت دستگاه مجدداً به‌صورت خودکار آغاز به کار کند و در نتیجه قطع برق مشکلی برای لباس‌ها ایجاد نخواهد کرد.

شست‌وشوی دیگ با برنامه‌ی شستشوی خودکار دیگ Eco Drum Clean

به‌واسطه‌ی این برنامه، در صورت آلوده‌بودن دیگ، شیشه و درِ لباسشویی، بدون استفاده از هرگونه شوینده، مواد انباشته‌شده‌ی ناشی از شست‌وشوهای متعدد از این سطوح زدوده شوند.

قابلیت شست‌و‌شوی سریع

این قابلیت از محبوب‌ترین و پرکاربردترین قابلیت‌های لباس‌شویی‌های سامسونگ است و بسیاری از کاربران وجود آن را در هر ماشین لباسشویی انتظار دارند. با استفاده از این قابلیت می‌توان لباس‌هایی که آن‌چنان کثیف نیستند را در مدت‌زمانی 15 دقیقه‌ای شست. در صورت استفاده از این قابلیت در مصرف آب و انرژی صرفه جویی می‌شود. این قابلیت برای افرادی که به دلیل مشغله‌ی بسیار وقت چندانی ندارند و همچنین برای آن‌هایی که برای پاکیزه‌بودن همیشگی لباس‌های خود اهمیت بسیار زیادی قائل هستند کاربرد بیشتری دارد.

سخن آخر

با توجه به آن‌چه که گفته شد، می‌توان گفت که ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H144 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانواده‌های با جمعیت متوسط و بالا است. این ماشین‌لباسشویی با امکاناتی که دارد می‌تواند اکثریت قریب‌به‌اتفاق توقعات یک کاربر از ماشین لباسشویی را برآورده سازد و شستشویی تمیز و دقیق را در مدت‌زمانی کم و با مصرف انرژی‌ای بسیار ‌اندک به همراه داشته باشد. در آخر آن‌که این دستگاه به سبب طراحی زیبایی هم که دارد می‌تواند در مدرن‌تر به‌نظر آمدن محیط منزل مؤثر باشد.

خرید و فروش انواع ماشین لباسشویی دست دوم در اپلیکیشن راگهی

ثبت رایگان آگهی در راگهی

دانلود اپلیکیشن راگهی از پلی‌استور

دانلود اپلیکیشن راگهی از بازار

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =