رآگهی
رآگهی
ماشین لباسشویی

بررسی ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477

از موفق‌ترین تولید کننده‌های ماشین‌لباسشویی شرکت سامسونگ است – شرکتی که‌ قادر به‌جذب بسیاری از کاربران ماشین‌های لباس‌شویی در سرتاسر جهان از جمله ایران شده‌است. اکنون، در سال 2020، ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ هواخوان زیادی دارند و تعداد زیادی از این ماشین‌لباس‌شویی‌ها در خانه‌های مختلف در سرتاسر جهان  مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرند. در این نوشتار در ادامه‌ی بحث‌های‌مان پیرامون بررسی‌ ماشین‌لباس‌شویی‌های برتر بازار، این بار به‌یکی دیگر از ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ – ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477 – توجه خواهیم داشت.

در ادامه‌ی این نوشتار از مجله‌ی راگهی، سعی‌مان بر آن خواهد بود که ‌ویژگی‌های این ماشین‌لباس‌شویی حرفه‌ای را با هم مرور کنیم و ببینیم این محصول برند سامسونگ چه در خود دارد و به چه صورت می‌تواند استفاده‌کننده‌اش را راضی کند.

خرید و فروش ماشین لباسشویی دست دوم یا کارکرده در راگهی

ثبت رایگان آگهی در اپلیکیشن راگهی

خلاصه‌ی وضعیت ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477

ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیتی 7 کیلوگرمی دارد و عمدتاً گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت است. از مهم‌ترین خصیصه‌های این ماشین‌لباس‌شویی 7 کیلوگرمی، می‌توان به‌بهره‌مندی‌اش از قابلیت Add Wash اشاره‌داشت. به‌واسطه‌‌ی این قابلیت، امکان اضافه‌کردن لباس به دیگ شست‌وشو به‌هنگام شست‌وشو وجود دارد. همچنین به‌مانند سایر ماشین‌لباس‌شویی‌های سامسونگ از قابلیت Ecobubble در این ماشین‌لباس‌شویی استفاده شده‌است.

موتور دیجیتال اینورترِ کم‌صدا و کم‌مصرف، هیتر سرامیکی و تکنولوژی Bubble Soak از دیگر ویژگی‌های شاخص این ماشین‌لباس‌شویی هستند. در ادامه بیش‌تر در این مورد خواهیم گفت.

ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477

ویژگی‌های شاخص ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477

1- زیبا و شیک

به‌واسطه‌ی وجود درب اضافه‌ای که‌ بر روی درب اصلی قرار گرفته، طراحی این ماشین‌لباسشویی در نگاه نخست بسیار شیک به نظر می‌رسد. در جلوه‌ی مقابل، شاهد ماشین‌لباسشویی‌ای خاص و مدرن و لوکس هستیم. درب اصلی ماشین‌لباسشویی خیلی بزرگ نیست، اما کوچک هم نیست و به‌نحوی است که‌ می‌تواند نیازتان را رفع کند. طراحی این محصول حرفه‌ای به‌شکلی است که از آن می‌توان در هر دکوراسیون مدرنی بهره گرفت.

2- حین شست‌وشو، لباس اضافه کنید!

همانطور که در تصاویر ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477 مشخص است، یک در اضافه ‌بر روی در اصلی ماشین‌لباسشویی قرار گرفته‌است. از طریق این در می‌توانید حتی در حین شست‌وشو لباس‌هایی که فراموش کرده‌اید را به‌ دیگ اضافه کنید.

ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477

همچنین به‌واسطه‌ی این قابلیت – که از آن با نام Add Wash نام می‌برند – می‌توان در حین شست‌وشوی لباس‌ها، نرم کننده به دیگ اضافه کرد. البته این نکته را باید ذکر کنم که قابلیت Add Wash قابلیتی نیست که فقط در ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ دیده شود، اما وجود یک در اضافه‌برای این قابلیت، کاری بود که نخستین بار سامسونگ انجام‌اش داد و بعدها بود که سایر برندها نیز به‌تقلید از سامسونگ این کار را انجام دادند.

3- شست‌وشوی عمقی لباس‌ها با تکنولوژی‌ حباب‌ها

تکنولوژی اکو بابل یا حباب‌ساز سامسونگ از ویژگی‌های اصلی و مشترک ماشین‌لباس‌شویی‌های جدید سامسونگ است و از این رو در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477  نیز وجود دارد.

این تکنولوژی با ترکیب آب و مواد شوینده ‌یک سری حباب می‌سازد. اما نکته‌ی مثبت اینجاست که این حباب‌ها به عمق الیاف لباس‌ها می‌روند و بنابراین هیچ آلودگی‌ای نیست که از این تکنولوژی و حباب‌های حاصل‌اش در امان باشد. مزیت دیگری که این تکنولوژی دارد این است که امکان شست‌وشوی لباس‌ها با آب سرد نیز فراهم شده‌‌است و از این رو می‌توان لباس‌هایی که‌ به ‌آب گرم حساسیت دارند را با آب سرد شست. این قابلیت البته از آن‌جا که امکان شست‌وشوی لباس‌ها با آب سرد را میسر می‌سازد، نقشی مهم در کم‌مصرف‌بودن ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ایفا می‌کند.

4- صدا و لرزش اندک با موتور دیجیتال اینورتر

ماشین‌لباس‌شویی‌های جدید سامسونگ همگی برخوردار از موتور دیجیتال اینورتر هستند. اما موتور دیجیتال اینورتر چیست و چه فایده‌ای دارد؟

موتور دیجیتال اینورتر بدون برس است و بنابراین عمری طولانی دارد. از همین روست که به‌هنگام خرید ماشین‌لباس‌شویی‌های سامسونگ دیده‌اید که روی جعبه یا دفترچه‌شان نوشته‌اند که سامسونگ 10 سال موتور دیجیتال اینورتر ماشین‌لباس‌شویی را ضمانت می‌کند. افزون بر این، به‌لطف آهنرباهای قوی‌ای که ‌در این نوع موتور تعبیه شده‌اند، صدا و لرزش آن بسیار کم است.

5- باقی‌نماندن کوچک‌ترین لکه با تکنولوژی خیس‌خوردن در حباب‌ها

کارشناسان سامسونگ در ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477   از حباب‌ها فقط در تکنولوژی حباب ساز استفاده‌نکرده‌اند بلکه ‌از طریق یک تکنولوژی دیگر با نام Bubble Soak باری دیگر از حباب‌ها استفاده کرده‌اند تا کوچک‌ترین لکه هم روی لباس‌ها نَمانَد.

این تکنولوژی، به‌اطف حباب‌هایی که‌می‌سازد، باعث خیس‌خوردن لباس‌ها می‌شود و جلوگیری می‌کند از این‌که لکه‌ها – حتی کوچک‌ترین‌شان – روی لباس‌ها باقی بمانند.

برای کار با این تکنولوژی فقط به فشردن دکمه‌ی دکمه‌Bubble Soak  نیاز است – همین و بس.

ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477

6- تشخیص عیب دستگاه سریع، هوشمند و اتوماتیک

از تکنولوژی‌های عالی‌ای که ‌در ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ وجود دارد سیستم عیب یاب هوشمند است. این سیستم، از طریق اپلیکیشن منحصربه‌فردی که ‌بر روی گوشی نصب می‌شود می‌تواند هرگونه‌نقص و اختلال به‌وجود آمده‌در ماشین‌لباسشویی را به‌کاربر اعلام کند تا مشکل در همان مراحل اولیه‌برطرف گردد. به این ترتیب و به‌واسطه‌ی این تکنولوژی هوشمند، هزینه‌های زیادی که ممکن است بعد از خرابی شدید ماشین‌لباس‌شویی به وجود آیند، دیگر به وجود نخواهند آمد و در همان مراحل نخست می‌توان با تشخیص مشکل دستگاه و حل آن به دست افراد معتبر از به‌وجودآمدن مشکلات شدیدتر جلوگیری کرد.

7- مصرف انرژی کمتر با هیتر سرامیکی

وجود هیتر سرامیکی در ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477 چند سود به‌همراه‌داشته‌است که عبارت اند از:

عدم تجمع کلیسم در هیتر [جمع‌نشدن کلسیم در هیتر مصرف انرژی را بالا نمی‌برد و به این ترتیب می‌توان به کاهش مصرف انرژی در ماشین‌لباس‌شویی‌های دارای هیتر سرامیکی امیدوار بود.]

عمر طولانی [بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که عمر هیترهای سرامیکی حدود 3 برابر هیترهای معمولی است. بنابراین در طی استفاده از این ماشین‌لباسشویی و هیتر سرامیکی‌اش، بهتر است نگرانی از بابت مصرف انرژی نداشته باشید.

8- نخ‌کش‌نشدن لباس‌ها با دیگ الماسه

مشکلی که در بسیاری از ماشین‌لباس‌شویی‌ها وجود دارد این است که نخ‌ها و الیاف برخی لباس‌ها به سوراخ‌های دیگ ماشین‌لباس‌شویی می‌چسبند و همین قضیه ممکن است باعث بروز مشکلاتی در لباس شود، اما حرکت مثبتی که در ماشین‌لباسشویی J1477 صورت گرفته استفاده از دیگ الماسه بوده‌است. این دیگ برجستگی‌های بسیار نرمی دارد و همچنین سوراخ‌هایی هم که روی آن وجود دارند بسیار ریز اند و به این ترتیب شست‌وشو در این دیگ هیچ خطری برای لباس‌های کاموایی ندارد.

9- سایر ویژگی‌های مثبت ماشین‌لباسشویی سامسونگ J1477

امکانات ماشین‌لباسشویی سامسونگ مدل J1477 به‌مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد محدود نمی‌شوند؛ بلکه این محصول حرفه‌ای چندین آپشن دیگر نیز دارد که برخی از آن‌ها به قرار زیر هستند:

‌قفل کودک

  •  ورودی شیر آب گرم و سرد
  •  سیستم محافظت از دستگاه‌در برابر آسیب‌های ناشی از نوسانات برق
  •  رتبه‌انرژی A+++
  • شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای

خرید و فروش ماشین لباسشویی دست دوم یا کارکرده در راگهی

ثبت رایگان آگهی در اپلیکیشن راگهی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − ده =