رآگهی
رآگهی
تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل S37BLDT2

نگاهی به تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل S37BLDT2

کمپانی ایرانی اسنوا از آن کمپانی‌هایی است که توانسته‌اند نام‌شان را با ارائه‌ی محصولاتی نسبتاً با کیفیت در زمره‌ی بهترین کمپانی‌های تولید کننده‌ی تلویزیون قرار دهند. این کمپانی در چند سال اخیر با عرضه‌ی لوازم‌خانگی‌ای پیشرفته – خصوصاً تلویزیون – توانسته قسمتی از بازار را از آن خود کند. از جمله تلویزیون‌های مطرح کمپانی اسنوا می‌توان به سری تلویزیون S37BLDT2 اشاره داشت. این سری از جمله پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های شرکت اسنوا است. این سری چند تلویزیون از جمله تلویزیون‌های 43، 49 و 55 اینچی را شامل می‌شود. در این نوشتار از مجله‌ی اینترنتی راگهی، به بررسی تلویزیون 55 اینچی این سری یعنی تلویزیون اسنوا مدل S37BLDT2 خواهیم پرداخت.

ثبت رایگان آگهی در راگهی

بررسی تلویزیون تلویزیون اسنوا مدل S37BLDT2

1- طراحی

طراحی تلویزیون اسنوا S37BLDT2 همچون اکثر تلویزیون‌های جدید، بسیار زیبا و لوکس است. این تلویزیون حاشیه‌ی اندکی دارد، از نوع منحنی نیست و صفحه‌نمایش آن تخت است. در جلوه‌ی  مقابل، جز صفحه‌نمایش و حاشیه‌های کم آن، مارک برند اسنوا در وسط دیده می‌شود و این قضیه نشان‌گر این است که برند اسنوا نیز همچون سایر کمپانی‌های مطرح در تولید تلویزیون، سادگی را به زرق و برق ترجیح داده است.

پایه‌ی این تلویزیون در وسط نیست و از دو پایه در کناره‌ها استفاده شده و به این ترتیب می‌توان بیشتر روی امنیت تلویزیون حساب کرد. در ضمن، در جلوه‌ی کناری تلویزیونی فوق‌باریک دیده نمی‌شود؛ البته ضخامت تلویزیون زیاد نیست ولی آن‌چنان کم هم نیست و شاید کسی که توقع دارد این تلویزیون به باریکی تلویزیون‌های سامسونگ یا ال‌جی باشد را راضی نکند. برآمدگی نسبتاً مسطحی در پشت دستگاه وجود دارد و طراحان شرکت اسنوا تمامی‌پورت‌ها را در این برآمدگی قرار داده‌اند تا قسمت پشتی تلویزیون در نگاه نخست پر از پورت و سورخ به نظر نرسد.

گفتنی است که تلویزیون اسنوا مدل S37BLDT2 امکان نصب بر روی دیوار را هم دارد.

2- تصویر

رزولوشن نمایش‌گر تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل S37BLDT2 فول‌اچ‌دی است. زاویه دید نمایشگر این تلویزیون 55 اینچی نیز مناسب است و در محیط‌های با مساحت بالا مشکلی ایجاد نمی‌کند.  در کل، کیفیت تصویر این تلویزیون مناسب است، اما در نه اندازه‌ای که بتواند با تلویزیون‌های جدید سامسونگ و ال‌جی رقابت کند.

3- صدا

اغلب تلویزیون‌های جدید رنج صدای‌شان چندان زیاد نیست و آن‌ها که به‌دنبال موسیقی‌گوش‌دادن با صدای زیاد اند عمدتاً اسپیکر خارجی تهیه می‌کنند. این ماجرا برای تلویزیون اسنوا مدل S37BLDT2 هم برقرار است. در این تلویزیون از دو بلندگوی 10 واتی بهره گرفته شده و از آن‌جا که نهایت صدای این تلویزیون 20 وات است، ممکن است در محیط‌های پر جمعیت و وسیع، صدا آن‌چنان که توقع می‌رود شنیده نشود. سوای رنج صدا، کیفیت صدا مناسب است. کیفیت صدای خروجی از این تلویزیون LDE، شفاف و واضح است و به لطف قابلیت‌هایی همچون Dolby Digital و Dolby Plus، صدا می‌تواند کاربر را راضی نگاه دارد. قابل‌ذکر است که اسپیکرها در پایین تلویزیون قرار داده شده‌اند و همین می‌تواند باعث یکنواخت‌شنیده‌شدن صدای خروجی شود.

بررسی تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل S37BLDT2

4- ورودی‌ها

تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل S37BLDT2 فاقد وای‌فای و حتی بلوتوث است، اما با استفاده از روش‌هایی دیگر می‌توان انواع دستگاه را به آن متصل کرد. وجود سه درگاه HDMI و یک درگاه USB این امکان را فراهم ساخته است. یک درگاه کامپوزیت و یک درگاه کامپوننت نیز برای دستگاه‌هایی که قابلیت پشتیبانی از HDMI را ندارند در این تلویزیون تعبیه شده است. علاوه بر این‌ها، یک درگاه اپتیکال صدا نیز برای اتصال اسپیکر خروجی در این تلویزیون وجود دارد.

5- سیستم‌عامل

تلویزیون 55 اینچی اسنوا، از نوع هوشمند نیست و فاقد سیستم عامل است؛ اما دارای برخی امکانات کاربردی است – از جمله PVR، یعنی قابلیت ضبط برنامه‌ی در حال پخش، تله تکست، EPG  و … .

در آخر آن که این محصول برند اسنوا از اکثر فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند، از جمله: MP4, MKV, TS, TP, VOB, DAT, mpg, Mpeg, MP3, AAC, AC3, HEACC و … .

سخن پایانی

در کل تلویزیون 55 اینچی اسنوا مدل S37BLDT2 برای آن‌ها که توقع زیادی از تلویزیون ندارند تلویزیونی مناسب است. کیفیت صدای مناسبی دارد، کیفیت تصویرش راضی‌کننده است و همچنین از لحاظ ظاهری نیز چیزی کم از تلویزیون‌های گران‌قیمت ندارد. خوبی‌اش این است که قیمتی بسیار پایین‌تر از تلویزیون‌های خارجی دارد.

در آخر از شما دعوت می‌کنم درصورتی‌که به دنبال خرید یا فروش تلویزیون دست دوم هستید، از اپلیکیشن راگهی استفاده کنید. برای دانلود اپلیکیشن راگهی از گوگل‌پلی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود اپلیکیشن راگهی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − هشت =