رآگهی
رآگهی
جاروبرقی سامسونگ مدل Prince

جاروبرقی سامسونگ مدل Prince | گزینه‌ای عالی برای خانه‌های کوچک

سامسونگ از بهترین برندهای تولیدکننده‌ی لوازم خانگی است و بارها و بارها از طُرُق مختلف و به‌واسطه‌ی تولید انواع لوازم خانگی، این قضیه را اثبات کرده‌است. این برند در دنیای جاروبرقی نیز بسیار عالی عمل کرده و محصولات متنوعی را عرضه کرده‌است. یکی از محصولات این برند – که البته شامل چند محصول می‌شود – جاروبرقی سامسونگ مدل Prince است. این جاروبرقی با شماره‌ی 1 و 2 و 3 در دسترس است، اما کلیات این ورژن‌ها با هم شباهت دارند. در ادامه‌ی این نوشتار از مجله‌ی راگهی نگاهی خواهیم داشت به این جاروبرقی سامسونگ و چهار تا از ویژگی‌های عالی‌اش.

ثبت رایگان آگهی در راگهی

خرید و فروش انواع جاروبرقی دست دوم در اپلیکیشن راگهی

4 ویژگی عالی جاروبرقی سامسونگ مدل Prince

1- برای فضاهای کوچک عالی است

همیشه سعی کنید موقع خرید جاروبرقی این نکته را مد نظر داشته باشید که برای چه فضایی به ‌دنبال خرید جاروبرقی هستید. چنان‌چه برای مکان‌های کوچک تا متوسط در پی جاروبرقی هستید این جاروبرقی می‌تواند گزینه‌ای عالی و مناسب برای‌تان باشد.

به‌واسطه‌ی جاروبرقی سامسونگ مدل Prince، امکان تمیز کردن انواع کف‌پوش‌ها – از فرش گرفته تا سرامیک – فراهم است. موتور این جاروبرقی قدرتی 2100 واتی دارد و مانع از آن می‌شود که هیچ آشغالی، حتی کوچک‌ترین و چسبنده‌ترین زباله – در برابر مکش مقاومت کند.

2- قدرت جارو برقی کم نمی‌شود

در اکثر جاروبرقی‌هایی که در بازار وجود دارند، کم‌کم میزان بازدهی جاروبرقی کم می‌شود؛ اما سامسونگ با در نظر داشتن این مشکل، تلاش کرده که با استفاده از روشی منحصربه‌فرد مانع از کاهش بازدهی دستگاه در طی زمان شود.

 در جاروبرقی Prince از تکنولوژی نیروی گردباد استفاده شده و به‌واسطه‌ی تولید یک نیروی گریز از مرکز توسط این تکنولوژی، ذرات به داخل جاروبرقی وارد شده و پس از آن با غربال‌شدن از هوا جدا می‌شوند و سرانجام به محفظه وارد می‌شود.

 مزیتِ این روش در این است که هوا وارد محفظه نمی‌شود و از این رو قدرت مکش جاروبرقی باقی می‌ماند و در طی زمان از میزان بازدهی آن کاسته نمی‌گردد.

جاروبرقی سامسونگ مدل Prince | گزینه‌ای عالی برای خانه‌های کوچک

3- برس‌های متنوعی و متعددی دارد

مزیت دیگر این جاروبرقی این است که برس‌های متعدد و متنوعی دارد که برای کارهای گوناگون به کار می‌آیند. به‌عنوان مثال، یک برس برای جمع‌کردن زباله‌های پارکت ساخته شده و برسی دیگر در راستای جمع‌کردن موی حیوانات خانگی. می‌بینید که ذهن طراحان لوازم خانگی سامسونگ تا چه مکان‌ها و چه شرایطی رفته و که حتی برای جمع‌کردن موی حیوانات خانگی نیز برس مخصوص تعبیه کرده‌اند.

یک برس دیگر نیز در این جاروبرقی حرفه‌ای تعبیه شده‌است که به‌واسطه‌ی آن هیچ آشغالی روی زمین نمی‌ماند. این برس با نام برس سه در یک شناخته می‌شود. خلاصه آن‌که با برس‌های متنوع این جاروبرقی حرفه‌ای کم‌ترین مشکلی برای جمع‌کردن آشغال‌های ریز و درشت از روی فرش، پارکت، سرامیک و … نخواهید داشت.

4- استفاده از جاروبرقی به آسانیِ آبِ خوردن است

طراحی برخی از جاروبرقی‌ها به‌گونه‌ای است که کار با آن‌ها چندان آسان نیست و ازا ین رو کسی که قرار است با استفاده از آن‌ها خانه را جارو کند، ممکن است هر بار جارو کردن را برای چند دقیقه، ساعت یا حتی چند روز به تعویق بیندازد؛ ولی کارشناسان سامسونگ این مشکل را هم در نظر گرفته‌اند و سعی بر آن داشته‌اند که در تولید این جاروبرقی چنین مشکلی وجود نداشته باشد.

محفظه‌ای که برای جاروبرقی سامسونگ مدل Prince به به کار گرفته‌اند صرفاً با زدن یک دکمه جدا می‌شود و می‌توان آن را به سادگیِ هرچه تمام‌تر – بدون آن‌که حتی یک ذره آشغال بر روی زمین ریخته شود – جدا و پس از آن تخلیه کرد. فیلتر جاروبرقی هم بسیار ساده جدا می‌شود و خیلی هم راحت می‌توان آن را شست.

افزون بر این‌ها، ریموت‌کنترلی بر روی لوله‌ی جارو قرار داده‌اند که به‌واسطه‌ی آن برای هر بار خاموش یا روشن‌کردن دستگاه نیاز به خم‌شدن ندارید و کافی‌ست از همان ریموت‌کترل که کاملاً در اختیارتان است بهره ببرید.

سخن آخر

جاروبرقی سامسونگ مدل Prince از بهترین گزینه‌ها برای خانه‌های کوچک است. این جاروبرقی هم بسیار ساده استفاده می‌شود، هم قوی است و هم البته به سبب سبک‌وزن بودن بسیار راحت جابه‌جا می‌شود.

دانلود اپلیکیشن راگهی

ثبت رایگان آگهی در راگهی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =