رآگهی
رآگهی
تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI

بررسی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI

ال‌جی در‌حال‌حاضر یکی از بهترین برندهای تولید‌کننده‌ی تلویزیون محسوب می‌شود. این قضیه از این‌جاست که این شرکت، سرمایه‌گذاری عظیمی ‌بر روی تولید تلویزیون کرده و همواره و هرساله نیز با افزایش امکانات تلویزیون‌های تولیدی خود باعث شده که کاربران بسیاری درصدد استفاده از تلویزیون‌های ال ای دی این شرکت برآیند. ال‌جی سعی کرده که در عین بالا بردن امکانات تلویزیون‌های تولیدی خود به ظاهر آن‌ها نیز توجه زیادی داشته باشد؛ به همین سبب است که بسیاری از خانواده‌هایی که از خانه‌ای لوکس برخوردار اند تلویزیون‌های ال جی را انتخاب می‌کنند. از میان تلویزیون‌های متنوع این غول کره‌ای، چند مورد را تا کنون بررسی کرده‌ایم و در ادامه‌ی بررسی تلویزیون‌های این کمپانی، این بار به بررسی مدل 55UJ69000GI خواهیم پرداخت. در ادامه با بررسی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI با ما همراه باشید.

بررسی تلویزیون 55UJ69000GI

1- طراحی

تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI از جمله زیباترین تلویزیون‌های ال جی به حساب می‌آید. ضخامت کم و همچنین استفاده از حاشیه‌ی بسیار اندک برای صفحه‌نمایش آن از جمله مواردی هستند که موجب شده‌اند این محصول ال‌جی از ظاهری زیبا و کاربرپسند برخوردار باشد. با توجه به آن که کارشناسان ال‌جی در طراحی این تلویزیون دقت زیادی به خرج داده اند، این محصول را هم می‌توان بر روی میز و هم بر روی دیوار بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. پایه‌ی بسیار خوبی که در این محصول به کار رفته موجب می‌شود که به‌راحتی بتوان این تلویزیون را بر روی میز مورد استفاده قرار داد – بدون آن که کوچک‌ترین نگرانی‌ای درباره‌ی عدم استحکام آن وجود داشته باشد.

بررسی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI
همچنین به‌سبب ضخامتِ بسیار اندک این تلویزیون 55 اینچی، به‌راحتی می‌توان آن را از طریق براکت به دیوار متصل کرد.

نکته‌ای دیگر که در ارتباط با طراحی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI  بهتر است به آن اشاره شود این است که با توجه به آن که فاصله‌ی استاندارد تا صفحه نمایش این تلویزیون 2.44 متر است، می‌توان گفت که این محصولِ ال‌جی بیشتر برای مکان‌هایی که از وسعتی متوسط تا زیاد برخوردارند مناسب است.

2- کیفیت تصویر

در قسمت کیفیت تصویر نیز می‌توان نمره‌ی خوبی به این تلویزیون داد. اولاً کیفیت تصویر این تلویزیون 4K و ثانیاً از HDR  نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین با در‌دست‌داشتن محتوای 4K می‌توان کیفیت تصویری خارق‌العاده را با این تلویزیون تجربه کرد. البته با در دست نبودن محتوای 4K نیز کیفیت تصویر راضی‌کننده است. این قضیه از آن‌جا ست که پنل این تلویزیون از نوع IPS است.

بررسی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI

این نکته نیز قابل ذکر است که قابلیت ارتقاء در این تلویزیون در اندازه‌ی قابل قبولی‌ست و به‌همین سبب تصاویر کم کیفیت با کیفیتی بسیار بهتر نمایش داده خواهند شد. در کل، به سبب پشتیبانی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI از HDR و همچنین رزولوشن بالای صفحه، تصاویر واقعی‌تر و زنده تر نمایش داده می‌شوند. علاوه‌بر‌این، زاویه‌دید تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI مناسب است و از این بابت مشکلی وجود ندارد، از همین رو از این تلویزیون می‌توان به راحتی در محیط‌های با مساحت زیاد استفاده کرد.

3- کیفیت صدا

کیفیت صدا در این تلویزیون قابل‌ستایش است. اگر صدای موسیقی زیاده از حد بالا نرود به جرأت می‌توان به کیفیت صدای این تلویزیون نمره‌ی عالی داد. اما در قسمت رنج صدا باید گفت این تلویزیون ال جی نیز به مانند اکثریت تلویزیون‌های موجود در بازار، رنج صدای خیلی زیادی را برای کاربر عرضه نمی‌کند. البته برای استفاده از آن در محیط‌های شلوغ و با مساحت بالا مشکلی آنچنانی وجود ندارد، اما آن دسته از کسانی که عادت به گوش دادن به موسیقی با صدای زیاد دارند به‌ناچار باید به دنبال یک سیستم صوتی جداگانه برای این تلویزیون باشند. خود شرکت ال جی یک درگاه اپتیکال صدا برای این کار در نظر گرفته است، اما در کل می‌توان گفت قدرت 20 واتی بلندگوهای این تلویزیون می‌تواند تعداد زیادی از کاربران را راضی نگاه دارد و صرفاً عده‌ی کمی‌هستند که ممکن است با شنیدن صدای این تلویزیون نیاز به سیستم صوتی جداگانه را احساس کنند.

4- سیستم‌عامل

همچون سایر تلویزیون‌های ال جی از سیستم عامل WebOS در این تلویزیون استفاده شده است. پردازنده‌ی 4 هسته ای تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI قدرت بسیار خوبی را در پخش تصاویر و ویدئوها برای تلویزیون به ارمغان آورده و به‌واسطه‌ی آن نیازی به نگرانی در مورد کاهش سرعت و قدرت تلویزیون نیست.

به‌واسطه‌ی سیستم عامل WebOS به‌کاررفته در این تلویزیون می‌توان از طریق فروشگاه ال جی برنامه‌های کاربردی را دانلود و نصب کرد – هر چند که این برنامه‌ها آن‌چنان چنگی به دل نمی‌زنند، خصوصاً به دلِ کاربران ایرانی، چرا که برخی اپلیکیشن‌های فارسی نیز در این فروشگاه وجود دارند اما کیفیت آن‌ها حتی کمتر از سایر اپلیکیشن‌هایی است که در این فروشگاه وجود دارند.

بررسی تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI

 از مرورگر اینترنت این تلویزیون نیز می‌توان جهت وب‌گردی با صفحه نمایشی 55 اینچی بهره جست. نکته‌ای دیگر که در این قسمت می‌بایست به آن اشاره کنم این است که گیرنده‌ی دیجیتالی موجود در این تلویزیون صرفاً نیاز به‌یک آنتن دارد تا بتواند کانال‌های مختلف تلویزیونی را نمایش دهد.

4- ورودی‌های تلویزیون

 

ورودی‌های متنوعی در این تلویزیون به کار گرفته شده اند، ورودی‌هایی که همگی در پشت دستگاه قرار دارند. چهار  پورت HDMI، دو پورت USB2.0، یک پورت کامپوننت و یک پورت شبکه در قسمت ورودی‌های تلویزیون وجود دارند. از طریق بلوتوث و وای فای نیز می‌توان به دستگاه‌های مختلف را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون متصل کرد.

سخن پایانی

تمامی‌آن چه که در بالا گفته شد زمانی به اثبات می‌رسد که هر یک از شما به طور ملموس با آن‌ها برخورد کنید. برای این کار بایستی این تلویزیون را از نزدیک ببینید و با آن کار کنید تا متوجه کیفیت تصویر بالا، طراحی زیبا، صدای با کیفیت و همچنین سرعت و قدرت این تلویزیون شوید.

در آخر گفتنی است که با وجود مزایای متعدد تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI نکته‌ی منفی‌ای که در مورد این تلویزیون وجود دارد پشتیبانی‌نکردنِ آن از پخش تصاویر سه بعدی است. جز این به‌جرأت می‌توات گفت که ایراد خاصی در تلویزیون ال جی مدل 55UJ69000GI وجود ندارد. البته متأسفانه در ماه‌های اخیر به‌واسطه‌ی رشد قیمت دلار، قیمت این تلویزیون نیز بسیار افزایش پیدا کرده‌است.

خرید تلویزیون دست‌دوم در اپلیکیشن دیوار

ثبت رایگان آگهی تلویزیون دست‌دوم در اپلیکیشن دیوار

دانلود اپلیکیشن دیوار از بازار

دانلود اپلیکیشن دیوار از گوگل‌پلی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 7 =