رآگهی
رآگهی
ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S

بررسی ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S

در میان تمامی محصولاتی که برند معتبر و شناخته‌شده‌ی ال‌جی تولید کرده‌است، ماشین لباسشویی جایگاهی ویژه دارد. در ماشین‌لباس‌شویی‌های ال‌جی از انواع تکنولوژی‌ها برای بیش‌تر کارآمدتر کردن لباس‌شویی‌ها استفاده شده و همین قضیه باعث جذب مشتریان بسیار زیادی شده‌است. ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S از بهترین لباس‌شویی‌های برند ال‌جی‌است. ظرفیت بالای این ماشین لباسشویی باعث می‌شود این محصول بتواند به‌خوبی نیازهای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط تا زیاد را برطرف کند. همچنین در طراحی این محصول از موتور بدون تسمه اینورتر دایرکت درایو استفاده شده – موتوری که به‌واسطه‌ی آن مصرف انرژی تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده‌است. رتبه‌ی مصرف انرژی این ماشین‌لباسشویی بر اساس استاندارد اروپا A+++ است. سیستم شست‌و‌شوی مشابه شست‌و‌شوی دستی، برنامه شست‌و‌شوی سریع، سیستم عیب‌یابی هوشمند، برخورداری از وای‌فای، بهره‌بردن از تکنولوژی NFC و چندین مورد دیگر از جمله دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. در ادامه‌ی این نوشتار از مجله‌ی راگهی به بررسی ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S رپداخته خواهد شد.

ثبت رایگان آگهی در راگهی

خرید و فروش انواع ماشین لباسشویی دست دوم در راگهی

ویژگی‌های شاخص ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S

چنان‌که در بالا نیز اشاره شد، ماشین‌لباسشویی ال جی مدل WM-845S برخوردار از چندین ویژگی شاخص و کلیدی است. مهم‌ترین و قابل‌توجه‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S از قرار زیر هستند:

1- فناوری NFC

به‌واسطه‌ی تکنولوژی NFC، استفاده‌کنندگان از ماشین‌لباسشویی می‌توانند آخرین برنامه‌های شست‌و‌شوی طراحی‌شده را دانلود کنند.

2- سیستم شست‌وشوی شش‌حالته

در این سیستم از شش حرکت مختلف جهت شست‌وشوی لباس‌ها استفاده می‌شود، به شکلی که شست‌وشو با استفاده از ماشین‌لباسشویی را به شست‌وشو با دست شبیه می‌کند. حرکات پله‌ای، آبکشی، پیچاندن، غلتاندن، ساییدن و تاب‌دادن شش حرکتی اند که در این سیستم برای شست‌وشوی بهتر لباس‌ها از آن‌ها استفاده می‌شود. چنان‌که مشخص است، تک‌تک این 6 حرکت شبیه به حالت‌هایی هستند که شست‌وشو با دست انجام می‌گیرد.

3- TurboWash

به‌واسطه‌ی توربوواش، می‌توان کاری کرد که ماشین‌لباس‌شویی در فواصل زمانی برنامه‌ریزی‌شده با استفاده از تکنولوژی Jet Spray روی لباس‌ها آب بپاشد. این عمل باعث می‌شود سرعت شست‌وشو به شکلی محسوس یابد و زمان شست‌وشوی کامل لباس‌ها به 59 دقیقه برسد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S

4- سیستم عیب‌یاب هوشمند

از مزایای قابل‌توجه در هر ماشین‌لباسشویی‌ای مجهز بودن آن به سیستم عیب‌یاب هوشمند است. با استفاده از این سیستم در صورتی که اپلیکیشن مخصوص این ماشین لباسشویی را روی اسمارت‌فون‌تان نصب کرده باشید، در صورت بروز مشکل سیستم به صورت خودکار نقص‌های احتمالی را پیدا کرده و شما را از آن آگاه می‌سازد.

استفاده از تکنولوژی عیب‌یاب هوشمند در ماشین‌لباسشویی ال جی مدل WM-845S کاری می‌کند که در صورت بروز مشکل در عملکرد دستگاه، پس از تماس با مرکز خدمات مشتریان ال جی بتوانید با نزدیک‌کردن اسمارت‌فون‌تان به ماشین‌لباسشویی مشکل را از این طریق به کارشناسان اطلاع دهید تا آن را رفع کنند.

5- Inverter Direct Drive

در تمامی‌ ماشین‌های لباسشویی جدید ال جی از جمله ماشین‌لباسشویی ال جی مدل WM-845S از موتورهای بدون تسمه اینورتر دایرکت درایو یا Inverter Direct Drive بهره گرفته‌شده‌است. این موتور، موجب افزایش قابل‌توجه طول عمر مفید ماشین‌های لباسشویی ال‌جی می‌شود. افزون بر این، استفاده از این موتور باعث کاهش مصرف انرژی، کاهش مدت شست‌وشو، کاهش مصرف آب و کاهش قابل توجه صدای ماشین‌لباسشویی می‌شود.

سایر ویژگی‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S

آن‌چه که در بالا آمد، تمامی ویژگی‌های ماشین لباسشویی LG مدل WM-845S نبود، برخی دیگر از ویژگی‌های این ماشین‌لباسشویی به قرار زیر است:

  • 14 برنامه‌ی شست‌وشو
  • سنسور تشخیص وزن است [سنسور تشخیص وزن این شرایط را برای ماشین‌لباس‌شویی فراهم می‌سازد که با توجه به میزان لباس‌های موجود در درام از آب و مواد شوینده استفاده کند.]
  •  سیستم بخارشو [مناسب برای شست‌وشوی لباس‌های حساس]
  • پنل تنظیمات لمسی
  • صفحه‌نمایش LED

سخن آخر

با هم در این نوشتار مروری بر ویژگی‌های شاخص ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S داشتیم. در کل این ماشین‌لباسشویی، گزینه‌ای عالی برای خانواده‌هایی هستند که به‎دنبال یک ماشین لباسشویی حرفه‌ای هستند.

ثبت رایگان آگهی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =