رآگهی
رآگهی
بررسی یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL

نگاهی به یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL

ال جی در زمینه‌ی لوازم خانگی برقی گل کاشته است. ماشین‌لباسشویی‌ها و یخچال‌های تولیدی این شرکت طرفداران بسیاری دارند و توانسته‌اند به خانه‌های جمعیت زیادی از انسان‌ها در سرتاسر جهان راه یابند. این موضوع برای تلویزیون های ال جی نیز صادق است. نمی‌توان گفت که این میزان محبوبیت برای کمپانی ال جی صرفاً ناشی از نام این شرکت است. کیفیت محصولات نیز بسیار بالا هستند که توانسته اند تعداد زیادی از کاربران را راضی نگاه دارند و تعداد زیادی را نیز برای خرید محصولات ال جی ترغیب کنند. در این نوشتار به بررسی یکی از محصولات ال جی خواهیم پرداخت و خواهیم دید که این محصول از چه کیفیت بالایی برخوردار است. یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL محصولی است که در این نوشتار تمرکز ما بر روی آن و ویژگی‌های‌اش است. با ما باشید تا نگاهی به ویژگی‌های این یخچال داشته باشیم.

بررسی یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL

1- طراحی

طراحی یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL بسیار زیبا و مدرن است. با قرار دادن این یخچال در آشپزخانه و استفاده‌ی همزمان از یکی از ماشین‌لباسشویی‌های ال جی در آشپزخانه، می‌توان محیط آشپزخانه را بسیار زیباتر و مدرن‌تر کرد.

یخچال GR-J33FWCHL ساید بای ساید 4 درب بوده و ارتفاع‌اش 180 سانتی‌متر است. این یخچال مدرن از 34 فوت گنجایش برخوردار است و به‌خوبی می تواند نیازهای خانواده‌های پرجمعیت را نیز برطرف سازد. 4 طبقه برای داخل یخچال و 3 طبقه برای درب های یخچال تعبیه شده تا هر خانواده‌ای بتواند هر اندازه مواد غذایی که می‌خواهد را در یخچال جای دهد.

بررسی یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL

نکته‌ی مثبتی که در خصوص درب بالای سمت راست وجود دارد این است که این درب از نوع بنتلی است و صرفاً با یک لمس باز می‌شود. نکته‌ی مثبت دیگری که پیرامون طراحی این یخچال وجود دارد امکان تغییر و تنظیم قفسه‌های یخچال است. ال جی داخل یخچال GR-J33FWCHL را به‌گونه‌ای طراحی کرده که کاربر می‌تواند بسته به حجم و نوع مواد غذایی محفظه و قفسه‌ها را به‌دلخواه تنظیم کند.

 آب‌سردکن نیز بر روی درب بالای سمت چپ قرار گرفته و نقشی مهم در زیبایی دستگاه دارد. جالب آن که آب‌سردکن و یخ‌ساز این یخچال به‌گونه‌ای طراحی شده که قابلیت قرار دادن لیوان‌های بزرگ نیز در آن محفظه وجود دارد و دیگر آن مشکل قدیمی که صرفاً می‌بایست از لیوان‌های کوچک برای این قسمت استفاده می‌شد وجود ندارد.

در کل – به‌ویژه به‌سبب رنگ بسیار عالی دستگاه – این یخچال از طراحی زیبایی برخوردار است، به گونه ای که کمتر کسی است که از چنین طراحی مدرنی راضی نباشد.

یخچال ال جی

2- کاهش مصرف انرژی با کمپرسور اینورتر خطی

از کمپرسور اینورتر خطی در این یخچال استفاده شده است. این نوع کمپرسور مانع از روشن‌وخاموش‌شدن‌های پیاپی شده و به جای آن دور موتور را کاهش و افزایش می‌دهد. بهترین مزیت این فرآیند، کاهش مصرف انرژی است و بدین ترتیب در هزینه‌ی برق صرفه‌جویی به عمل می‌آید. افزون بر این، صدا و لرزش نیز بسیار کاهش می‌یابند.

3- بونگرفتن مواد غذایی با Hygiene Fresh

به لطف وجود تکنولوژی Hygiene Fresh در یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL غذاها به هیچ وجه بو نمی گیرند و محیط داخل یخچال تا 99 درصد عاری از باکتری می شود. این تکنولوژی از 5 فیلتر برخوردار است و به واسطه این فیلترها درون یخچال تصفیه می گردد و این قضیه افزایش ماندگاری مواد غذایی داخل یخچال را در پی دارد.

4- پیشگیری از آسیب به یخچال با هشدار باز بودن درب

یخچال ال جی مدل GR-J33FWCHL از هشدار باز بودن درب برخوردار است. کافی‌ست بیشتر از میزان استاندارد درب یخچال باز بماند، در چنین وضعیتی این هشدار به صدا در‌می‌آید و به کاربر اعلام می‌کند که درب یخچال باید بسته شود. می‌دانید که بسیاری مواقع، آسیب‌هایی که به یخچال‌ها وارد می‌آیند ناشی از همین سهل‌انگاری در بستن درب یخچال هستند.

5- نگهداری مواد غذایی بیشتر در درب

درب این محصول برند ال‌جی به‌شکل دولایه طراحی شده و همچنین می‌توان صرفاً با فشار دادن یک دکمه درب را باز کرد و نیازی به فشار آوردن به درب برای باز کردن آن نیست. در پشت درب نیز فضا برای نگهداری مواد غذایی به‌خوبی فراهم است و بنابراین در این یخچال به فضای بسیار زیادی برای نگهداری مواد غذایی دسترسی دارید.

خرید و فروش یخچال دست دوم در اپلیکیشن راگهی

برای ثبت آگهی رایگان جهت فروش یخچال دست دوم و همچنین خرید یخچال دست دوم می‌توانید از اپلیکیشن ثبت رایگان آگهی راگهی استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن راگهی از بازار

دانلود اپلیکشین راگهی از پلی‌استور

دانلود اپلیکیشن راگهی به‌صورت مستقیم

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =