رآگهی
رآگهی
بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل  P1490

هنگامی می‌توان خرید یک محصول را خریدی مناسب و خوب در نظر گرفت که محصول خریداری‌شده حداکثر توقعات خریدار از خرید را برآورده سازد. بنابراین برای یک خرید خوب می‌بایست به توقعات خود توجه کنیم و با توجه به توقعاتی که از یک محصول داریم، به ویژگی‌های آن بنگریم و در صورتی که این دو، یعنی توقعات و ویژگی های محصول، با هم انطباق داشته باشند نسبت به خرید محصولِ مورد نظر اقدام کنیم. از این رو، یکی از مواردی که می‌تواند در شناخت ویژگی‌های یک محصول به کار آید، مطالعه‌ی نقد و بررسی‌هایی‌ست که برای آن محصول می‌نویسند. درصورتی‌که در فکر خرید ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490 هستید، پیشنهاد می‌کنم این نوشتار از راگهی را مطالعه کنید. در ادامه به بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490 خواهم پرداخت.

برای خرید انواع ماشین لباسشویی دست دوم می‌توانید از اپلیکیشن راگهی استفاده کنید.

راگهی ثبت رایگان آگهی

دانلود اپلیکیشن از پلی‌استور

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490

ماشین لباسشویی P1490 یکی از بهترین ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ است. این ماشین لباسشوییِ 9 کیلوگرمی، با بهره گیری از موتور دیجیتال اینورتر، هیتر سرامیکی و تکنولوژی حباب ساز از مصرف انرژی پایینی برخوردار است و به همین دلیل برای کسانی که خواهان صرفه‌جویی در مصرف انرژی و نتیجتاً صرفه جویی در هزینه‌ها هستند گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید.

با ما باشید تا در ادامه نگاهی به ویژگی‌های این ماشین‌لباسشویی داشته باشیم.

چروک‌نشدن لباس‌ها با دیگ الماسه

از جمله مشکلاتی که همواره در مورد ماشین لباسشویی‌ها وجود داشته، چروک‌شدن و نخ‌کش‌شدن برخی لباس‌ها پس از شستشو با ماشین لباسشویی‌ست، اما سامسونگ با در نظر داشتن این مشکل سعی کرده که از دیگ الماسه برای ماشین لباسشویی P1490 استفاده کند تا از مشکل چروک‌شدن پیشگیری شود. دیگ الماسه از آن‌جا که سوراخ‌های ریز و برجستگی های نرمی دارد، مانع از چروک‌شدن و نخ‌کش‌شدن البسه می‌شود.

شست‌وشوی عمقی و دقیق با تکنولوژی حباب‌ساز

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490

از جمله بهترین تکنولوژی‌هایی که در ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ وجود دارند، می‌توان به تکنولوژی حباب‌ساز اشاره داشت. این تکنولوژی با ترکیب آب و مواد شوینده موجب ساخت حباب می‌شود و با وارد کردن این حباب‌ها به عمق الیاف البسه، شست‌وشویی بهتر، دقیق‌تر و سریع‌تر را فراهم می‌آورد.

این تکنولوژی امکان شست‌وشوی لباس‌ها در دمایی پایین را نیز به همراه دارد و این‌گونه نه‌تنها موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود، بلکه برای البسه‌ای که به آب گرم حساس اند نیز مفید است.

صرفه‌جویی در مصرف برق با هیتر سرامیکی

هیترهای فلزی نه‌تنها موجب مصرف انرژی زیاد می‌شوند، بلکه هرازچندگاهی تجمع رسوب در آن‌ها موجب افزایش زحمت کاربر می شود؛ اما سامسونگ با استفاده از هیترهای سرامیکی در ماشین‌لباسشویی‌های خود سعی در رفع این دو مشکل کرده است. هیترهای سرامیکی به نسبت هیترهای فلزی بسیار سریع‌تر گرم می شوند و لذا می‌توانند در صرفه‌جویی در مصرف برق بسیار مفید باشند. همچنین این هیترها مانع از تشکیل رسوبات کلسیمی و آهکی می‌شوند.

عمر طولانی با سیستم حفاظت از نوسانات برق

لوازم خانگی برقی عموماً در معرض خطر آسیب‌های ناشی از نوسانات برق هستند، اما سامسونگ با در نظر داشتن این مشکل، از سیستم حفاظت از نوسانات برق در ماشین لباسشویی P1490 استفاده کرده تا موجب محافظت از دستگاه در برابر خطرات ناشی از نوسانات برق شود. از این رو، ماشین لباسشویی P1490 عمری طولانی داشته و به نسبت سایر ماشین‌لباسشویی‌هایی که از این سیستم برخوردار نیستند کمتر دچار آسیب و اختلال می‌شود.

خیس‌خوردن لباس‌ها با Bubble Soak

تکنولوژی دیگری در ارتباط با حباب‌ها در ماشین لباسشویی P1490 وجود دارد که با استفاده از آن البسه بیشتر و بهتر خیس می‌خورند و بنابراین لکه‌ها سریع‌تر و بهتر از میان می‌روند. تکنولوژی Bubble Soak از طریق حباب‌هایی که می‌سازد موجب خیس‌خوردن البسه شده و حتی قوی‌ترین لکه‌ها را نیز از بین می‌بَرَد.

صدا و لرزش اندک با موتور دیجیتال اینورتر

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490

موتورهای تسمه‌ای دیجیتال اینورتر علاوه‌بر‌آن‌که از مصرف انرژی پایینی برخوردار اند، موجب صدا و لرزش اندکی می‌شوند. به این ترتیب با به‌کار‌رفتن این نوع موتور در ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490 شاهد صدا و لرزشی بسیار اندک هستیم و این خود می‌تواند به‌عنوان یکی از نقاط مثبت این ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی در نظر آید.

پیدا کردنِ سریع عیب و ایراد با سیستم عیب‌یاب هوشمند

با نصب اپلیکیشن مخصوص ماشین‌لباسشویی‌های سامسونگ، می‌توانید از طریق سیستم عیب یاب هوشمند از هرگونه ایرادِ به‌وجود‌آمده در ماشین مطلع شوید. این سیستم مهم‌ترین مزیتی که دارد این است که در همان مراحل اولیه، اختلال به‌وجود‌آمده را به شما اطلاع می‌دهد و به‌این‌ترتیب امکان آن که به ایرادِ به‌وجود‌آمده در همان مراحل اولیه رسیدگی کنید را فراهم می‌سازد. می‌دانید که رسیدگی به ایرادهای به‌وجود‌آمده در همان مراحل اولیه، ممکن است موجب پیشگیری از ایرادهای بزرگ‌تر و نتیجتاً صرفه‌جویی در هزینه و زمان شود.

افزایش سرعت چرخش لباس‌ها با Speed Spray

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490 از طریق قابلیت Speed Spray موجب افزایش سرعت چرخش لباس‌ها شده و در کم‌تر از 59 دقیقه انواع لباس‌ها را با هر نوع آلودگی که دارند کاملاً شسته و تمیز می‌کند.

مصرف انرژی پایین

بهتر است ماشین لباسشویی قیمتی بالا داشته باشد و در عوض هزینه‌های پس از خریدِ کمتری داشته باشد تا آن که قیمت اولیه‌ی آن کم باشد و هزینه‌های پس از خریدِ آن زیاد. متأسفانه برخی ماشین‌لباسشویی‌ها با‌وجود آن‌که قیمت اولیه‌ی بسیار کمی دارند، با مصرف انرژی زیاد هزینه‌ی بسیار بیشتری را برای کاربر به همراه خواهند داشت. اما ماشین لباسشویی P1490 با رتبه انرژی A+++ مصرف انرژی بسیار کمی دارد و به این ترتیب پس از خرید، هزینه‌های بسیار کمی را موجب می شود.

برخوردار از برنامه‌های شستشو متعدد

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1490 دارای برنامه‌های شستشوی متعددی است. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توان هر یک از انواع لباس‌ها را تحت شرایط متفاوتی شستشو داد؛ از جمله شستن البسه‌ی نخی با استفاده از برنامه شستشوی لباس‌های نخی، شستن البسه‌ی پشمی با استفاده از برنامه شستشوی لباس های پشمی و به همین ترتیب.

سخن آخر

ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی سامسونگ مدل P1490 گزینه‌ای بسیار مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط است. این ماشین لباسشویی، همان‌طور که دیدیم، قادر به حذف سخت‌ترین لکه‌ها از روی لباس ها است و می‌تواند بسیاری از توقعات یک کاربر را برآورده سازد.

برای خرید انواع ماشین لباسشویی دست دوم می‌توانید از اپلیکیشن راگهی استفاده کنید.

راگهی ثبت رایگان آگهی

دانلود اپلیکیشن از بازار

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =