رآگهی
رآگهی
ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 چهار

بررسی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473

ماشین لباسشویی 8 کیلوگرمی ‌سامسونگ مدل Q1473 از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای خرید ماشین لباسشویی در خانواده‌های با جمعیتِ متوسط تا زیاد است. ظرفیتِ 8 کیلوگرمیِ این ماشین لباسشویی به اندازه‌ای است که به‌خوبی می‌تواند نیازهای چنین خانواده‌هایی را برآورده سازد. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 همانند دیگر لباسشویی‌های به‌روز سامسونگ دارای تکنولوژی حباب ساز است. این تکنولوژی یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های به‌کارگرفته شده در طراحی دستگاه‌های شست‌و‌شوی لباس است. از دیگر مزایای قابل توجه این لباسشویی می‌توان به موتور دیجیتال اینورتر اشاره کرد که به سبب کیفیت بسیار بالای آن دارای گارانتی بلندمدتی است. استفاده از هیتر سرامیکی ضد رسوب، دیگ الماسه، سیستم کنترل ولتاژ، شست‌وشوی اقتصادی دیگ، برنامه‌ی شست‌وشوی سریع، قابلیت Speed Spray و … از جمله سایر مزایای این لباسشویی کارآمد هستند. در ادامه به همراه‌یکدیگر مروری بر چند و چون ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 خواهیم داشت.

ثبت رایگان آگهی در راگهی

خرید و فروش انواع ماشین لباسشویی دست دوم در اپلیکیشن راگهی

ویژگی‌های شاخص ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473

 تکنولوژی حباب ساز Eco Bubble

شست‌وشو در لباسشویی Q1473 بر اساس تکنولوژی حباب ساز صورت می‌پذیرد. با استفاده از این تکنولوژی، ماشین لباسشویی ضمن حل‌کردن کامل ماده‌ی شوینده در آب، حباب‌هایی را تولید می‌کند. این حباب‌ها بسیار بهتر از کف معمولی می‌توانند به الیاف پارچه نفوذ کرده و آلودگی‌های موجود در آن را در خود حل کنند. بدین‌ترتیب شست‌وشو با استفاده از تکنولوژی حباب ساز بسیار دقیق‌تر و با کیفیت‌تر خواهد بود. استفاده از این تکنولوژی باعث صرفه‌جویی در زمان مورد نیاز برای شست  و شوی لباس‌ها شده و در نتیجه در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌گردد.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 (2)

یکی از دیگر مزایای استفاده از تکنولوژی حباب ساز این است که با استفاده از آن می‌توان لباس‌های حساس به آب گرم را با آب سرد شست. شستن برخی از لباس‌ها با استفاده از آب گرم باعث آسیب‌دیدن الیاف آن‌ها می‌شود اما با استفاده از تکنولوژی حباب ساز حتی می‌توان چنین لباس‌هایی را با استفاده از ماشین لباسشویی شست. عدم نیاز به استفاده از آب گرم در شست‌وشوی لباس‌ها خود باعث صرفه‌جویی مضاعف در مصرف انرژی می‌شود.

تکنولوژی Bubble Soak

لباسشویی Q1473 از تکنولوژی Bubble Soak بهره می‌برد. به‌واسطه‌ی این تکنولوژی، می‌توان لکه‌هایی را که در برابر شست‌وشو مقاوم هستند، با سهولت بیشتری از بین برد. در تکنولوژی بابل سواک، لباس‌ها به‌صورت کامل در حباب‌هایی که خود ماشین لباس‌شویی می‌سازد غوطه‌ور می‌شوند. این فرآیند باعث می‌شود لکه‌های موجود بر سطح پارچه کاملاً سست شده و به هنگام شست‌وشو از آن جدا می‌گردند.

برنامه‌ی شست‌وشوی سریع

یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های ماشین‌لباس‌شویی‌های پیشرفته‌ی سامسونگ که اتفاقاً بسیار هم به کار می‌آید، برنامه‌ی شست‌وشوی سریع لباس‌ها است. این برنامه‌ی شست‌وشو، به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند لباس‌ها را در مدت زمانی بسیار کم – اما با دقتی بالا – بشوید. این برنامه برای لباس‌های خیلی شدید کثیف و آلوده نیستند برنامه‌ای عالی و کاربردی است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 (2)

موتور دیجیتال اینورتر Digital Inverter

مصرف انرژی پایین و سروصدای کم از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از موتور دیجیتال اینورتر در طراحی ماشین لباسشویی Q1473 هستند. موتور دیجیتال فاقد ذغال دینام است و همین قضیه سبب می‌شود عمر مفید موتور به شکل محسوسی افزایش پیدا کند. این موتور دارای 10 سال ضمانت است. کارشناسان شرکت سامسونگ خود دوام دستگاه‌هایی را که به این موتور مجهز هستند، تا 20 سال پیش‌بینی می‌کنند.

دیگ الماسه

دیگ استفاده‌شده در طراحی ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 دیگ الماسه نام دارد. مهم‌ترین مزیت استفاده از این دیگ در طراحی لباسشویی Q1473 کوچک‌تر بودن سوراخ‌های جریان آب و نرم‌تر بودن سطوح آن است. با استفاده از دیگ الماسه، امکان شست‌وشوی لباس‌هایی با پارچه‌های حساس نیز توسط ماشین لباسشویی وجود خواهد داشت. به علت کوچک‌بودن سوراخ‌های آن، لباس‌ها به این سوراخ‌ها و همچنین به‌یکدیگر نمی‌چسبند و در نتیجه نخ کش، شل و بیش از حد چروک نمی‌شوند.

سیستم کنترل خودکار ولتاژ

سیستم کنترل خودکار ولتاژ، دستگاه را از نوسانات ناگهانی برق در امان نگاه می‌دارد. استفاده از این سیستم علاوه بر این، این امکان را به لباسشویی می‌دهد تا در صورت قطع‌شدن جریان برق، برنامه‌ی شست‌وشو را ذخیره نموده و پس از وصل‌شدن مجدد برق، همان برنامه را ادامه دهد.

هیتر سرامیکی

در طراحی این لباسشویی به جای استفاده از هیترهای فلزی از هیتر سرامیکی استفاده شده است. استفاده از هیتر سرامیکی باعث می‌شود تا از تشکیل رسوبات کلسیمی‌(آهکی) در اطراف هیتر جلوگیری به عمل آید. این قضیه باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌گردد.

برنامه‌ی شست‌وشوی خودکار دیگ

یکی از دیگر قابلیت‌های ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 امکان شست‌وشوی خودکار دیگ است. شست‌وشو با استفاده از این برنامه نه تنها به‌صورت خودکار صورت می‌گیرد، بلکه برای این کار نیازی به مواد شوینده نیز وجود ندارد. دستگاه خود – در صورت آلوده‌بودن دیگ  شیشه و درب – اقدام به شستن و پاکیزه‌ساختن آن‌ها می‌کند.

سیستم عیب یاب هوشمند

سیستم عیب یاب هوشمند که با استفاده از اپلیکیشن مخصوص نصب شده بر روی تلفن همراه هوشمند کار می‌کند، به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت وجود هر گونه عیب و نقص در دستگاه بلافاصله از آن با خبر شود. با استفاده از این سیستم کاربر به موقع از مشکلات موجود در لباسشویی آگاه می‌شود و در نتیجه خواهد توانست به موقع و پیش از آسیب دیدن بیشتر دستگاه آن را برطرف نماید.

طراحی شیک

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1473 از طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبایی برخوردار است. درب این دستگاه با مقداری چرخش رو به بالا، نسبت به اکثر ماشین‌های لباسشویی، در زاویه‌ی 45 درجه قرار دارد و همین امر باز و بسته کردن آن را آسان‌تر کرده‌است. شیشه‌ای هم که در طراحی درب دستگاه به  کار گرفته شده‌است، کریستالی به رنگ آبی اقیانوسی است و از همین روی زیبایی چشم‌گیری به آن بخشیده است.

مصرف انرژی پایین

رتبه‌ی انرژی این ماشین‌لباسشویی، A+++ است. به دلیل استفاده از هیتر سرامیکی، تکنولوژی حباب ساز، موتور دیجیتال اینورتر و … در طراحی لباسشویی Q1473 این دستگاه مصرف انرژی پایینی دارد و همین امر باعث کاهش هزینه‌ی برق مصرفی نیز خواهد شد.

سخن آخر

این ماشین لباس‌شویی برند سامسونگ، علاوه بر امکانات ذکر شده دارای بسیاری از مزایا و امکانات دیگر از جمله سیستم تشخیص خودکار وزن لباس‌ها، قفل کودک، اتوکشی آسان، سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه، پیش‌شست‌وشو با کف، Daily Wash و … است.

ثبت رایگان آگهی در راگهی

خرید و فروش انواع ماشین لباسشویی دست دوم در اپلیکیشن راگهی

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =