رآگهی
تماس بگیرید
شماره آگهی: 38813
رآگهی
فروش گرمخانه استیل صنعتی

توضیحات آگهی

جنس
گرمکن غذا به دلیل هدفی که برای آن متصور است یعنی گرم نگهداشتن غذا باید عایق خوبی برای گرما باشد لذا دیواره آن به صورت 2 جداره و 3 جداره طراحی می شود. بدنه داخلی و خارحی گرمخانه صنعتی از استیل بوده و ضد خش است.

طراحی
گرمخانه های صنعتی به دو صورت برقی و گازی طراحی می شود که بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید سفارش دهید. شایان ذکر است که گرمخانه گازی هم قابل تغذیه با گاز شهری و هم گاز مایع کپسول است.
گرمخانه صنعتی استیل
گرمخانه صنعتی استیل از دسته بندی تجهیزات نگهداری آشپزخانه های صنعتی است. این محصول که گرمکن غذا نیز نامیده می شود در جهت گرم نگهداشتن و یا حتی پخت غذا استفاده می شود

ابعاد
گرمخانه های استیل چه در نوع برقی و چه در نوع گازی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. ظرفیت های استانداری که برای این محصول وجود دارد ابعاد 200 ، 100 ، 50 ، 40 ، 30 و 20 نفره است. درصورتی که ابعاد دیگری را برای این محصول مورد نیاز دارید کافی است با ما تماس بگیرید و تیم تولید تجهیزات آشپزخانه های صنعتی استیل من در اسرع وقت گرمخانه صنعتی سفارش مخصوص شما طراحی خواهد نمود.

سایر ویژگی ها
این محصول دارای چهار چرخ بود و دو چرخ آن مجهز به ترمز و قفل است.
بدنه گرمکن غذا به صورت عایق بندی شده است.
مجهز به ترموکوپل
مجهز به جرقه زن
مجهز به شمعک

گرمکن غذا رومیزی برقی,گرمکن غذا برقی,خرید گرمکن غذا 50 نفره,خرید گرمکن غذا 100 نفره,خرید گرمکن غذا گازی 200 نفره,فروش گرم کن غذا پرسنلی,فروش انواع گرمکن غذا صنعتی,فروش گرمخانه غذا 200 نفره صنعتی,تولید کانتر خشک,تولید گرمخانه 200 نفره صنعتی,قیمت کانتر غذای گرم,قیمت گرمکن غذا صنعتی,قیمت گرمکن غذا گازی 200 نفره,